Vår Facebooksida läggs i träda

Fåravelsförbundet har haft en Facebooksida som vi måste erkänna att vi inte har förmått att sköta på det sätt som mediet kräver. Då vi inte har resurser att vara på FB, svara på de frågor som ställs där eller delta i diskussioner har vi valt att lägga sidan i träda.

Vi hoppas att ni följt sidan hittar vägen hit till hemsidan och berikar den. Forumet är öppet för frågor och diskussioner, radannonser är fria för alla och vår ambition är att ni ska hitta svar på era frågor här. Om ni inte hittar vad ni söker vill vi gärna veta det. Tveka inte att kontakta någon i styrelsen eller hemsidans redaktör.

För att annonsera på gårdsnivå eller delta i forumet krävs att man registrerar ett användarkonto, men man behöver inte vara medlem i förbundet. Alla är välkomna!